Redaktor: Adam Cieśla
|

W związku z pojawieniem sie ciekawego silnika do napędów paralotniowych podjąłem decyzję o budowie nowego napędu. Po "wypasionym wszystkomającym" Ventorze kolejny napęd miał być prosty i maksymalnie lekki ale też wytrzymały i ekonomiczny. Silnikiem który spełniał te założenia był austryjacki Eos 100cc.
|
Zmieniony ( 25.03.2017. )
|
|
Redaktor: Leszcz
|

Witam. Chciałem Wam dzisiaj przedstawić trajkę , która jest dziełem mojego kolegi Grześka z firmy ALUSPAW. Większość jego konstrukcji jest efektem wielkiej pasji do latania , jak większości z Was którzy tu zaglądają :)) Grzegorz podjął się nietypowej konstrukcji, gdyż zastosował w niej silnik od ultralight-a, montując certyfikowaną wersję silnika Rotax 912 typu S. Efekt wizualny możecie zobaczyć i ocenić sami, na załączonych zdjęciach .
|
Zmieniony ( 27.12.2015. )
|
|
Redaktor: Marek Samojeden
|
Od pewnego czasu mamy producenta napędów paralotniowych PPG tuż za miedzą - w Stalowej Woli. Pierwszym modelem napędu jest Impuls Orange zbudowany na bazie włoskiego silnika JPX, posiadający kosz z podwójną obręcza (składany na 2 lub 4 części) i uprząż Dudka z wyporami.
|
Zmieniony ( 15.11.2015. )
|
|
Redaktor: Leszek Klich
|
Wychowałem się na skrzydłach Dudka. Miałem kolejno Vipa, VOXa obecnie „awansowałem” na Reactiona. Ale nie będę tym razem pisał o skrzydłach Dudka, bo ileż można? Dzięki uprzejmościWaltera Wojciechowskiego dostałem na testy Apco Force. Gdy tylko zrobiła się pogoda, postanowiłem wypróbować je w locie. Krótkie przygotowanie, stawiam skrzydło na „sucho”. Ładnie wstaje. Odpalam napęd, wyciągam skrzydło a tu zonk. Trzy spalone starty pod rząd. Ani aplejka, ani klasyk. Co jest? Biorę mojego Reaciona – start bez problemu. A na Apco Force marketingowcy z hamburgerem w ręku startowali… krętacze. Miało być tak pięknie. Co ja powiem ludziom?
|
Zmieniony ( 20.09.2010. )
|
|
Redaktor: Administrator
|
Obiecałem sobie kiedyś, że spróbuję napędu szybkoobrotowego. Poprzednio latałem na MZ250 i Solo. Jeśli chodzi o MZ, było to tylko kilka lotów, ale na Solo Parapower wylatałem kilkadziesiąt godzin. Zawsze śledziłem rozwój silników szybkoobrotowych.
|
Zmieniony ( 26.02.2015. )
|
|
|
|
«« start « poprz. 1 2 nast. » koniec »»
|
Pozycje :: 1 - 9 z 15 |